gröna blåbär går inte att äta

plupp plupp!!

natten i sammanfattning:

jag va på väg nånstans för o kolla på hockey med stefan.
på vägen dit mötte vi en gubbe som delade ut gratis bilar, vilket ledde till att vi båda fick en varsin ny saab.
när vi kom fram till stället där hockeyn, som då blivit innebandy, skulle vara, va det en fotbollsplan där Ian Johnson o Patrick Stump spelade basket med varandra.
Precis som jag skulle blivit i verkligheten blev jag alldeles lyrisk o frågade om jag fick vara med o det fick jag.
när vi spelade för fullt sjöng alla 28 000 i publiken Last train home med Lostprophets o det va grymt!
det hela slutade med att vi alla va på hugos där foo fighters spelade live o festade järnet..

vilken dröm =D

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Det var ingen dålig dröm! =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback