,

verum serum..

nu när chocken över att top spin, min älskling, dött (!!) så kan jag äntligen skriva om den faaaantastiskt roliga trip till liseberg som jag ägnade min måndag åt.
som sagt LISEBERG.. detta underbara ställe.. vi fick träffas igen o det tack vare världens allra bästaste Stefan *nasdjas* I thank you very much!!
jag hade superkul.. som man alltid har när man är där.. synd bara att sanningen börjar komma ifatt en.. att man faktiskt börjar vara gammal nu.. *illamående*

så iallafall måste jag bara säga att ser ni mej, Stefan, Maria o Oscar i kön till radiobilarna ska ni nog åka nästa gång =P


I miss you top spin.. ska leta upp dej o köpa dej o ställa dej i trädgården *lovar*

herum derum..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nice med Liseberg, säger jag som knappt åker nått :P Fast de är kul när man väl är där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback