vilken dag 2

Fredag.. äntligen fredag denna efterlängtade dag.
Började dagen med att gå upp tidigare för att gå ut o springa en runda.
Kom sedan till jobbet tre minuter i åtta, som jag brukar.
Det första jag fick höra var: Hanna och Johanna är sjuka så vi har en del att göra idag.
Jo tack! En del var verkligen en underdrift!!
Till klockan tio var det rena rama röran på kliniken.
Mellan tio o tolv var det en rush men ganska lugnt då veterinären opererar.
Sen lunch.. försöka njuta av det underbara vädret lite.
Efter lunch sa det poff o så va klockan halv fem.
Så mycket att göra hela dagen så ojoj...
Jag avslutade min dag, 40 min försent, med att ta hand om en avlivad hund. Vilket avslut!
Nu är jag hemma o tänkte städa men sitter här.
Snart.. snart snart kommer världens allra bästaste till mej!!
Otålig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback