hundjulklappar

vet ni att det finns folk som köper julklappar till sina hundar för flera hundra kronor?!
o då är jag inte en av dom..

det finns oxå dom som köper julklappar till andras hundar för nästan lika mycket..

det är ju bra för businessen men annars kan man ju fundera..

ofta hör man "jag ska köpa nåt litet till mitt första barnbarn" dvs hunden..


Jag ska köpa julklappar till mina hundar.. eller nä det ska jag inte.. eller jo..
Thea ska få en liten leksak som jag tror passar henne.. Nhala får nåt som redan finns hemma..
Malte ska få en massa saker bara för att jag är så lycklig för att han är tillbaka =)

När jag en dag köper saker till dom för flera hundra får nån gärna säga till mej *menar*

det va dagens funderingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback