v13 en alldeles egen vecka..

much to do much to do..

*i måndags va jag på trimmet hos Hanna i Linköping..
det va lika roligt o lärorikt som vanligt =)
Sen va jag hos Ds o tog en fika o gosa lite med Alma,
som inte va lycklig på mej eftersom jag envisades med att klippa hennes klor =P

*tisdag va en seg lång dag som jag inte minns mycke av..

*onsdag, basketdag! Dolphins mot Neptunas i Baltiska ligan. Delfinerna vann stort!!!

*torsdag inleddes hos kiropraktorn
fortsatte med fem pall med varor på jobbet
o avslutades med Kenny begins på bio.. förövrigt en myyyyycke bra film om man, som jag, älskar Kenny Starfighter =)

*fredag va Royal Canin-dag på PP:s Hund&Katt Kompani. Det betyder sjukt mycke o göra absolut hela dagen.
den avslutades med att mamma fick hämta mej innan basketen eftersom stefan kört sittoträngsen i diket.
Basketen gick braaaaaaaaa.. killarna gjorde ett bra jobb även denna dag i första semifinalen mot sundsvall =)
Stefan anlände efter en stund så jag kom iaf hem =P

*lördag, jobbdag.. efter jobbet bar det återigen av till Stadium Arena men i arbetarsyfte. Satt i seket på damernas kvartsfinal mot 08 Sthlm, vilken dom vann =) Sen kom systeryster o jag skjutsade henne till vhusby innan jag åkte hem, käkade tacos o åkte in till stan igen för o kolla på Final Case som spelade live, kvällen till ära =) Dom är riktigt riktigt bra ska jag säga *menar*  Denna dag införskaffades även en saab 95 så nu äger jag en sån oxå..

*idag har syster varit här.. vi har spelat kort o suttit o glott.. sen gick jag o Josefin med hundarna en runda som skulle bli kort men som blev rätt lång. O nu sitter jag här o skriver helt ointressanta saker..

tjipp..


"Den här budgeten är som en deg.. som man inte hittar några guldkorn i."
Lena Ek kommenterar regeringens budgetproposition.

Kommentarer
Postat av: Jonte

Äntligen en saab 95. Jag vill också ha en v4:a kombi.

2009-03-29 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback