wohooo.. it has began..

igår va jag i huset i öryd o fixade.. sen tog jag hundarna med mej o åkte till sjön..
där mötte jag upp Stefan, Tommy, Nike, Robban o AK.
Sen badade vi för fullt en stund.. Nhala va helt slut efteråt o Malte kunde inte simma den här gången heller =P

Sen åkte vi hemåt.
Hemma stod det en surprise till mej..
min första 25-års present..
EN CYKEL!!

Förra helgen när vi va på brännbollsfesten fick jag punka på min gamla skrutt..
så Stefan tyckte jag skulle ha en ny lite tidigare eftersom den andra numera är kass
=D

Bilder på den nya pärlan kommer!
Den är sjuuuukt snygg o riktigt gammal o orginal som fan!!!
Den är tom för snygg i sitt originalska tillstånd att jag inte tänker måla om den..

Skickade direkt sms till syster o meddelade den glada nyheten..
konversationen som blev av detta löd sen, enligt mitt minne, eftersom jag inte kan läsa mina skickade sms, ungefär såhär:

Jag
wohoo.. jag har fått en cykel..
den är typ från 20talet o skitsnygg! =D

Syster
Oho så jävla tufft! Vem fick du den av?

Jag
Stefan..födelsedagspresent =)

Syster
Fan va häftigt det låter! Men är det inte lite tidigt? :O

Jag
Jo men han ville nog ge mej en nu så har jag ju redan en ifall nån annan tänkt köpa nån..

Syster
Smart han ska va då.. Fast jag tycker att det låter rätt oslagbart..hur ser den ut, ska du måla den?

Jag
Bilder kommer imorgon.. Den är svart o jag ska nog bara måla den svart för den är fan för cool för att måla i nån annan färg. Sadeln är dött djur helt i original!

Syster
Det låter grymt. Så nu får du sitta på en död bäver o trampa runt? Det höjer ju statusen en hel del om du frågar mej =P

Jag
Haha.. ska försöka få upp lite bilder på  bloggen imorgon så ska du få se..

Syster
You better do that.. I want to see!!

Så ikväll ska jag hem o ta en tur på min döda bävercykel =P
tjooohoooo

Tack Älskling!!

Kommentarer
Postat av: Karina

Nu vill jag se lite bilder=) Tack för kommentaren på bloggen, det värmde verkligen! KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback