pust o suck

sitter på jobbet o fick precis ett mail från min gamla vän Niklas..
han är ute o reser med sin flickvän för att besöka världens sju underverk..
pust o suck va tråkig man känner sej då..
men men..

tänkte jag skulle plita ner lite på en önskelista som kan va dax.. 19 dagar kvar to ålderdom..

*Cykel, gärna begagnad men vettig. Rost är inga problem då jag sjäääälvklart målar den själv.
*Upplevelse, det är ju grejen att ge bort nu. Ska ju självklart va nåt som jag kan tänkas gilla. Dvs inte sånt som rulla gräs o skyffla jord! En liten resa kanske.. hm..
*En dator..why not..
*Snygga inramade foton, på mi familia kanske.. hundar o sånt.. gärna svartvit..

Fortsättning följer.. för nu tog det slut på saker in the huvud..
Nu ska jag bära Hill's.. blä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback