ehum..

Im sorry for the no pictures..
har ju fan aldrig datorn på hemma..
när skulle jag ha tid med det lixom..

För alla som missat det, så är förresten festen på lördag
INSTÄLLD!

dåligt deltagande o ont om tid för arrangörerna gör att festen får flytta sej till ett senare skede i ett annat hus..


Även om inga bilder på cykeln kommit upp har jag använt den..
igår när vi hade varit borta hos Svärmor o Svärfar o var påväg hemåt, med cyklarna, hoppade det ut en grävling rakt framför mej..
Nhala sprang precis brevid o både hon o jag blev väldigt överraskade..
då bromsarna på min cykel är från typ 20-talet kan ni ju tänka att det va sjuuukt nära att den stackars dumma grävlingen som satsade allt han hade för att komma över vägen på snabbaste sätt, blev påcyklad av min gamla döda bävercykel =P

nu ska jag sälja kattmat..

hepp hepp

Kommentarer
Postat av: Anonym

då hade du kunnat göra en sadel av grävlingen också!

2009-07-27 @ 17:30:15
Postat av: lillasyster

då hade du kunnat göra en sadel av grävlingen också!

Postat av: Anonym

MEN VAD SVÅRT DET SKA VARA!!

2009-07-27 @ 17:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback