rapportering

av en massa saker äre väl dags för..

jag börjar med 31e mars då jag blev faster ännu en gång, till Lina. Grattis Sara o Jonte!! Kommer snart o spanar in den lilla tjejen.. o snackar lite med Macke oxå självklart så det inte blir nån avundsjuka =)

sen ett grattis till till Sara som fyllde år den 2e april.. alltså igår..

sen ett beklagar till Dolphins damer som förlorade andra semifinalen igår.. alltså 2e april..
detta kan jag skriva mer om eftersom jag då va med o satt i sekretariatet *stolt*
Spelarna va laddade o publiken höll igång ordentligt.. ändå gick det inge vidare för våra damer o dom förlorade med 64-74 mot Solna.
Jag satt som på nålar för o hänga med både i matchen o på va dom gjorde i seket.. inte alltför lätt =/

Nu ser jag fram emot fredag då jag ska infinna mej på en stol dä nere när herrarna spelar sin,  förmodligen tyvärr, sista match mot Sundsvall.. Ska iaf bli roligt att sitta så där nära Gervin, Johnsson, Grundberg o grabbarna (fjortisvarning) =)

Idag börjar jag 14.00 o skulle träffat Sofie i stan innan dess, men hon mådde inge vidare så det blev tyvärr inge fika.. så då undrar jag.. Va ska jag göra nu?

Imorgon äre alltså, för alla er som missat det, fredag.. Då kommer Stefan hem så jag kan dumpa av hundarna på honom ett tag o få lite "dåligtsamvetepgaatthundarnaärensamma"-semester. Would be nice...

En sista sak.. va skulle vi ta oss till utan Jango?!
;-)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Tack för ditt stöd! =)

Postat av: Lisa

Så du har oxå blivit faster en gång till :)
Nu är semesterlappen ifylld och går allt som jag vill är jag ledig vecka 30 och 31...och i så fall dyker jag upp hos er på din födelsedag...*hoppashoppas* (ska bara komma ihåg att lämna den till chefen med :P)

2008-04-03 @ 12:28:55
URL: http://lisajosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback