roommate sökes!!

God damn va tråkigt det är att vara helt själv!!
Redan vid halv nio började jag fundera på att gå o lägga mej.. klockan va ju ändå halv tio då egentligen..
Skulle ha en roommate kanske.. någon som är intresserad?
Hundarna roar mej till viss del, men inte tillräckligt tydligen..
Datorn är cepe o gör lite som den vill.. dvs stänger av sej o alla program lite hit o dit.. lätt o göra nåt då.. nää nä..
Visserligen skickar jag gratis sms men det betyder ju inte att alla gör det tillbaka.. Den enda som jag vet gör det, är ju inte överdrivet snabb på att svara idag.. känn dej träffad Eken! =P
Fall Out Boy roar mej visserligen rätt bra.. men även dom till viss del idag.. dom roar mej alltid, men det leder ju alltid till mycke sittande o gloande.. racing through the city, windows down *sjunger*
Men nu är ju faktiskt klockan elva egentligen.. eller ja.. så nu kanske man får gå o lägga sej..
Ut med alla dogarna o sen i sääääng *snark*

Das war alles heute...

Kommentarer
Postat av: han

jag såg sofie ida på gymmet. hon ville bli din roommate sa hon, så hon fick ditt nummer :)
Moahaha... eller inte!! :D

*pussar på sötisen*

2007-04-05 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback