all alonelinessigheten all around..

helt totaly alone är jag hemma, sa jag o ljög.
bizkit, som var lögnen, stirrade stint på mej med en blick som sa att han faktiskt oxå bor här.
jag fortsatte min väldigt roliga fredagskväll med att snacka skit på msn.

Msncitat:

fuck romeo säger:
nu snodde pappa min tv
fuck romeo säger:
han lurade mig att flytta in den i tv rummet mot en drink
fuck romeo säger:
gubbjävel
TyroneStar säger:
haha.. så går det när man är lättlurad =P


GReeN DaY säger:
nu ska ja gå o dricka lite pepsi!

GReeN DaY säger:
pappa har ju teparty här.. =P

TyroneStar säger:

teparty?!

GReeN DaY säger:
jupp

GReeN DaY säger:
tanterna sitter o tjattrar

TyroneStar säger:
vilka tanter då? *nyfiken*

TyroneStar säger:

pappa o osten? =P


zqar säger:
hur va fall out boy

zqar säger:
??

TyroneStar säger:

*saknar ord för att beskriva den lyckan*


fredagen fortsätter under spänning...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du verkar ha haft en rolig fredag :P
Och vad jag förstod så hade du det roligt på Fall out boy konserten?
Men om du känner dig ensam i Nybro kan du ju alltid hitta till Kalmar ;)
Kram
Lisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback