boooooooring

Har sååå tråkigt på jobbet.. 20 min kvar till hemgång..
därför smög jag in på systers bilddagbok o kopierade lite såna här fånsaker..

1. Vem ringde du senast?
Vicki, men hon svara inte =(

2. Vem ringde senast dig?
Steeeeefan =)

3. Vad står det i ditt 5:e mottagna SMS?
Det står i stora drag att jag är bäst..

4. Vem skickade 12:e mottagna SMS?
Stefan.. bara sms från han på min mobil =)

5.Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
Det står att Stefan precis tvättat klart sin bil =P

6. Har du några utkast?
näj..

7. Vad är ditt rekord i snake?
Har nokia men inte snake..

8. Vad har du för kontakter som börjar på :
J: J. Jenni, Jennie, Jennies m, Jesper, Jessica, Johan, Johanna E, Johanna W, Jonte m, Jontes nr 2, Jontes veryold, Josefin, JoS hem, Js, Julie

N: Niklas

T: Tilda, Tommy, Tove mob

M: Maggan, Maggie, Magita, Mamma, mamma hem, Marco, Marcus, Marcus hem, Maria, Maria G, Martin, Martina, Merima, Mikaela, mobil, Monica, Morfar, Mormor, mysko tågtjej

9. Vem ringde du senast på snabbuppringningsnummret 2?
Har inge sånt..

10. Vad står det på dina påminelser?
Har inga..

11. Har du privatnummer just nu?
Nä.. då svarar ju ingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback